Monday, 25 August 2014

Eesti noorte meistrivõistlused 2014

Lühidalt, ma luban. Ei peatu teemal pikalt, kuna pole väga millestki rääkida. Augusti teine pool on rahulikult läinud, sest puudusid raskusega jooks tööle ja tagasi ning kerge trenn töö juures ning üldse kasutasin igat vabat hetke puhkamiseks, kuna tean, et antud koormuse juures põleksin koolis juba teisel nädalal läbi.
ENMV võistlesin see aasta ainult ühesega ning seda seetõttu, et pole paarilist, kellega suuremat paati sõita ja samas pole mul kunagi ühese seltskonna vastu midagi olnud. Laupäeva hommikul sain normaalselt magada ning ärgata ( loe: äratus polnud kella 6 paiku). Kella 9 paiku alustasime teekonda Pärnu poole, kuhu ma sõitsin koos kohtunikega. Minu sõidus polnud eelsõitu osavõtjate nappuse tõttu, sest tundus, et mindi pigem paarisaerulisetel kahepaatidel medalit püüdlema kui ühestel. Finaali algusaeg oli 16.30, mis oli igati sobilik, sest polnud kiirustamist, vaid sain endale kohaselt logeleda ning puhata. Ootusi just eriti polnud, kuna varasemad trennid ei olnud just kõige paremaid tulemusi näidanud. Distants ( 2000 m) möödus üleootuste kiiresti ning kuna polnud Pärnule kohast tugevat tuult ega lainet, mis oleksid võinud mind segada, lõpetasin teisena. Tunne oli hea, kuna tundus, et suhteliselt ökonoomse sõidu olin teinud, samas enda tehnikaga küll rahule ei jäänud. Õnneks on sõit filmitud ehk saan hiljem veidi analüüsida. Selle aastastelt Eesti täiskasvanute ja noorte meistrivõistlustelt on siis medalikomplekt koos: N8+ I koht , TA 1x II koht (TA tähistab tüdrukute a-klassi ehk viimast juuniori aastat) ning N4- III koht (4- tähistab üksikaeru rooliata neljapaati).
Hiljem jäin Karolinale kaasa elama ning pärast sõitu suundusime suvilasse. Õhtut nautisime täiega, sest olime kahekesi kaugel muredest ning saime ka rahulikult puhata. Järgmise päeva hommik oli mul rahulik, kuna teisel päeval enam sõitu polnud. Selle asemel otsustasin minna Pärnu peale šoppama ning lihtsalt ilma nautima, kuna polnud ammu enam niisama Pärnu peal tuuritanud. Alustasin hommiku kohvikutiiruga ning jätkasin Pärnu keskuse ja Port Arturiga, kus kohtasin üht tuttavat, keda alguses ära ei tundnudki :). Rahulik päev lõppes sellega, et abistasin ning olin kohtunikele assistendiks, et natukenegi kasulik olla.
Üldjoontes võib öelda, et hea rahulik nädalavahetus oli ning ootasin pikisilmi, et võistlus läbi saaks. Ning just sellepärast, et lõpuks on mul aega iseendale ning saan ka enne kooli veidi tööst ja trennist puhata.

Kerge õhtune trenn


No comments:

Post a Comment