Friday, 17 October 2014

Countdown Pariisini

Ühe päeva pärast puhkan mina juba imeilusa Triumfikaare ja Eiffeli torni all, Seine jõe kallastel Pariisis. Ma ei tea kui kaua olen ma oodanud sinna minekut, sest lõppude lõpuks ei huvitagi mind tegelikult Eiffeli torn, vaid pigem see kunst, ajalugu ja kultuur, mis linnale omane. Saab oma silmaga näha, mida kolme aasta vältel kunstiajaloos õppinud olen ja lihtsalt puhata paariks päevaks sellest rutiinist, mida ma vahetevahel isegi naudin. Reis on kõige klassikalisem sõbrannadega linnatuur kui veel üldse olla saab ja seda kõige paremas mõttes. Kolm päeva tihedalt tegevusi täis ei tohiks küll aega igavlemiseks jätta. Reisi tõttu olen ise ka meeletult hakanud uurima Pariisi ja üldse prantsuse arhidektuuri, kultuuri ja kunsti kohta ( ja vaadanud mitu-mitu korda Les Miserables'i ). Loomulikult olen oma lemmikseriaali Gossip Girl' i kõik Pariisi võttekohad üle otsinud, et sealt mööda jalutada, sest vaadanud umbes 4-5 korda kõik hooajad läbi on juba omaette teema...
Eile tegin suure plaani valmis, kaardistasin kõik kohad ära, valisin kaks raamatut kaasa, kust informatsiooni saaks. Rohkem väga pole planeerinud, sest teades meie reisiseltskonda, siis ütleks, et spontaansus ning muutused plaanides on kõige tüüpilisemad märksõnad. Helistasin veel isale, et uurida, millised veinid oleksid need kõige paremad ning lõppkokkuvõttes sain pea 10-minutilise loengu, et millega peab arevstama, mis nimedega on eriti head jne.
Nii hea on ka trennist puhata, sest hoolimata faktist, et sisehooaeg pole veel täiel rindel käima tõmmatud, vihkan ma seda. Ning lisaks kõigele, mis oleks veel parem, kui lõpetada arvestustenädal ning tõmmata vaheaeg täielikult käima Pariisis?
Stay tuned







No comments:

Post a Comment