Saturday, 30 April 2016

Aprill ja 37 kuumakraadi

Nüüd võin ausalt öelda, et siinmail on asjad isegi huvitavaks läinud. Seda lihtsal põhjusel, et aprillikuu on erinevaid üritusi nii täis topitud, et vaevalt oli hingamisruumi. Vahelduseks on see täitsa hea. Minu kiire periood algas pühapäevaõhtuga, mil läksin Emirates Palacesse kuulama Pariisi orkestrit, mida juhatas ei keegi muu kui Paavo Järvi. Loomulikult olid eestlased kohal! Kohal oli ka mu soomlannast klassiõde, kelle Araabias elavad vanemad üllatunud olid, kui avastasid, et dirigent polegi soomlane. Kontsert oli suurepärane ja üldiselt oli kogu kogemus 5+, kui peaks kunagi võimalus olema Emirates Palaces kontserdil käia, siis kindlasti-kindlasti soovitan!
Nädal jätkus neljapäevaõhtuse aastalõpugalaga Etihad Towersis, mis pole ka just eriti halb valik! :) Hea oli üle pika aja palju sõpru näha, kellega koos tunde ei ole või lihtsalt kooli peal ei kohta. Galal oli mitmekäiguline õhtusöök ning live DJ ja piiramatus koguses polaroid kaameraga pilte. Tõenäoliselt siiani üks paremini oragiseeritud pidudest!
Reede pärastlõunal anti NYUAD õpilastele võimalus Weberi muusikalise lavateose Väike Prints telgitaguseid külastada, rääkida näitlejate ja muusikutega ning lihtsalt kogeda suure etenduste telgitaguseid. Olles ise 11. klassis kooli laulumängus/operetis kaasa löönud, olen väiksemas plaanis seda tegevust näinud, kuid nii suures mastaabis ja lava tagant oli täitsa esimest korda. Kõige huvitavam oli kuulata, kuidas kontsert-etenduse valmimiseks kulus 6 aastat ning kuidas see välja nägi. Igal juhul jäin käiguga väga rahule!
Laupäeva hommikul pidin aga äratuskella peale tõusma ning taaskord võtsime meie New Yorgi õpetaja klassiga teekonna Al Aini poole. Terve päevapikkune väljasõit kujunes väga kihvtiks, sest see oli mu esimene kord sinna linna. Äge on niiviisi avastada teisi linnu peale Abu Dhabi ja Dubai. Käisime safaril, loomaaias ja tema kõrgeaususe sünnipaigas, mis rääkis pere ja palee ajaloost ning millist rolli Al Ain on Araabia Ühendemiraatide tekkeloos mänginud. Päev lõppes Al Aini mägedesse sõites ja kogu klassiga smuuti-piknikku pidades. Vaade oli hingemattev!
Pühapäeval läksin oma sõpradega sünnipäeva tähistama. Tähistasin väikselt, ainult parimate sõpradega. Sellest hoolimata oli pidu üpriski meeleolukas, käisime tähistamas ilusas välikohvikus, kus on imeline Corniche ja Abu Dhabi silueti vaatepilt. Ma olin ka üllatunud, kui palju armsaid ja vahvaid soove sain. Imeline päev algas üllatusega emalt, kellelt sain kulleriga suur lillekimbu. Kuid ka sõbrad ei jätnud üllatamast (pildid, oodid ja kõned) ning heade soovidega üle kallamast. Kõige kallimad soovid tulid nii Abu Dabist, kodust (loe: Eestist) ja minu lemmikmehhiklannalt. Viimane tuletas mulle meelde, kuidas suvel sai minu sünnipäeva Mehhikos tähistatud, millest on säilinud äge videoklipp. Kui ma paar päeva hiljem hakkasin mõtlema, mitmest ajavööndist õnitlusi tuli, siis see aasta küündis 7-8 lausa! Kuna sünnipäev on ka üpris õppeaastalõpus, on see suurepärane pilguheit oma esimesele aastale. Tänu just sellisele esimesele aastale, mis mul oli, olen ma rohkem karastanud kui teras. Kuid ausaltöeldes seda oligi just vaja. Kõik elamused ja reisid on olnud suurepärased mu enda väärtuste ümberhindamiseks ja hoiakute kujundamiseks. Kõige rohkem olen ma aga õnnelik oma sõpradele, ükskõik, kus maailma otsas nad ei paikneks, sest ikka ja alati leiame aega üksteist meeles pidada ja skaipida. Õnnelik, et mind ootavad sõbrad päris kodus ja Araabia kodus. Esimene aasta on olnud proovikiviks, kuid see on edukalt läbitud.
Samuti on mul päris hea meel ka oma eesootava suve tõttu, sest õnnestus kindlustada kaks praktikakohta ning samuti saab suvel reisida.
Endalegi teadmata on mu blogil ka rahvusvaheline lugejaskond, kes seda Google Translate vahendusel tõlgib, niiet tulevikus teen võib-olla ka nende eu natukene kergemaks!
Ma vist ei olegi seda videoklippi siia varem postitanud. Nii tähistatakse sünnipäevi Mehhikos.
video

Kahjuks on kõik pildid suvalises järjekorras
Galaõhtul Veronika ja Liamiga

Galaõhtul oma kahe ilusa sõbrannaga!


Videvikuhõnguline Abu Dhabi

Corniche ja Abu Dhabi

Emirates Palace kontserdisaal, mis oli alguses ehitaud sheigi autoparklaks

Mõni hetk hiljem tuli lavale orkester Paavo Järviga

Emirates Palace sisemus





Al Ain ja palmioaas

Tema kõrgeaususe sünnikodu

Atokaga safaril


Al Ainis on siis maailma suurim inimeste poolt ehitatud safari (ma ei tea, kas kedagi enam huvitab, mis maailma kõige-kõigemad siin riigis on, aga põhimõtteliselt kõik, mis siin on, on maailma suurim ja pikim ja raskeim ja võimsaim jne jne)

Al Aini mäed



Õnneks oli klaas minu ja alligaatori vahel

Tagataustal Corniche panoraam


Sünnipäevahommik

Atokaga Al Aini mägedes


Giuliaga aastalõpu kruiisil, mis oli spetsiaalselt esmakususlastele



No comments:

Post a Comment