Friday, 27 January 2017

Teie lend Pariisi on hilinenud

Nagu alati, hakkasid seiklused peale enne, kui olin jõudnud Araabiast tulema hakata. Kõigepealt hakkasid probleemid majutusega. Pidin ööbima üheses toas, kus on ka pisike köök ja oma vannituba ning mis asub Bataclanist edasi Oberkampfi tänaval, kuid asjad ei läinud päris nii. Üks päev enne Eestisse tulekut sain telefonikõne New Yorgist, kust teatati, et ühikas oli ülereserveeritud. No tore, jõudsin juba mõelda, satun jälle 4-inimese koreterisse, kus kõik ühes toas elame ning ülejäänud kolm inimest pole kindlasti korra- ning vaikusearmastajad. Selle sekundimurdosa jooksul nägin, kuidas minu ilus vahetussemester muutub pigem õudussemestriks. Õnneks, sai tore NYU töötaja teisel pool telefonitoru aru minu emotsioonidest ning suutis kärmelt lisada, et leidsid mulle veel parema ööbimise. Tuli välja, et mind ja paar NYU õpilast veel majutatakse hotelli stuudiokorterites, mis on Seinele ja üleüldse kesklinnale väga lähedal, Bastille monumendi läheduses. Hiljem guugeldades sain aru, et mul on ikka väga-väga vedanud! See läks üle noatera!
Eestis möödunud aeg möödus silmapilguga. Jõudsin perega aega veeta, Eesti Rahva Muuseumis käia ning juba pidingi edasi lendama. Lennujaamas ei läinud ka nii ladusalt kui lootnud olin, kas veel üllatab? Kõigepealt esines probleem check-ini ning minu lennupiletitega (minu lennupiletite saaga nii umbes 5 osa) ning pagasi ülekaaluga (lubatud 20+8 kg asemel oli mul 22+15 kg), seejärel lükati mu lendu kaks korda edasi. Kui algselt pidi mu lennuk enne kuut Pariisis olema, siis tegelikult sain Tallinnast liikuma alles enne seitset. 
Pärast pikka ja väsitavat ootamist ja lendu jõudsin ma lõpuks Pariisi, linna, mida ma olin oodanud hetkest, mil ma oma vahetussemestri avalduse 1. juunil ära olin saatnud.
Bonne journée. 

No comments:

Post a Comment